Hai sa vorbim: (+40) 724.228.998 | hello@dolphinsolutions.ro

Servicii de Marketing Online

Servicii de Marketing Online pe care orice afacere trebuie sa se bazeze

Utilizarea unor servicii de marketing online este necesara atunci cand vreti sa va dezvoltati afacerea in mediul online si sa exploatati un nou canal de vanzari. Tehnicile de marketing online vor contribui la crearea unei identitati care vor face ca afacerea dumneavoastra sa se evidentieze in fata competitorilor, castigand astfel o buna cota de piata.
Construirea unui site web este doar inceputul. Promovarea activitatii, a brandului si a produselor sunt sarcini mult mai istovitoare si sunt posibile numai prin intermediul unor servicii profesionale de marketing online.

servicii marketing online

Internet Marketing – Avantajele promovarii online

In ultimii ani tot mai multe companii folosesc internetul pentru promovare si comercializare, atat la nivel local cat si global. Chiar si micile afaceri au nevoie de a fi prezente online pentru a face fata concurentilor puternici. Fie ca vorbim de marketing online sau traditional, vrem sa precizam ca acesta nu este un lux pe care si-l permit doar „cei bogati”. Este o necesitate pentru fiecare afacere care vrea sa progreseze. Un departament de marketing propriu este costisitor si nu justifica intotdeauna costurile. Dar colaborarea cu o firma de marketing poate aduce o economie la bugetul firmei, o optimizare a costurilor si rezultate pozitive.

Campania de marketing online trebuie sa o completeze pe cea traditionala pentru a putea creste cifra de afaceri. De asemenea va permite o acoperire mult mai larga a pietei si o expunere cu efecte benefice pe timp indelungat.

Printre cele mai importante avantaje pe care marketingul online ni le ofera putem enumera:

  • Costul redus, intrucat nu necesita o investitie mare ca in cazul spoturilor tv sau radio;
  • Obtinerea de rezultate in timp real. Nu este nevoie sa asteptati cateva saptamani pentru a vedea o crestere a activitatii, deoarece rezultatele incep sa se vada imediat;
  • Rapiditatea cu care putem raspandi informatia, prin retelele sociale, comunicate de presa sau articole din propriul blog;
  • Monitorizarea rezultatelor cu o mai mare usurinta, deci veti stii imediat ce anume functioneaza si ce nu;
  • Expunere pe timp indelungat in urma unei campanii de optimizare SEO a siteului web, intrucat acesta isi va pastra pozitia fruntasa pe o perioada lunga de timp
  • Posibilitatea de a directiona campania catre un public tinta, bine delimitat in functie de criteriile alese (datele demografice, geografice, hobby-uri etc).

 

Principalele trei instrumente de promovare online sunt:

  • SEO – optimizarea pentru motoarele de cautare;
  • email marketing;
  • publicitate online.

Optimizare SEO

Lider al grupului este optimizarea pentru motoarele de cautare. SEO este o tactica de promovare ce are ca scop pozitionarea siteului pe prima pagina in lista de rezultate a motoarelor de cautare. Astfel creste numarul de vizitatori ai site-ului, contribuind la o marire al numarului de clienti, vanzari si cifra de afaceri.
Oamenii folosesc motoarele de cautare, precum Google, Bing sau Yahoo, pentru a gasi informatii pe net. Este necesar sa oferiti informatii de calitate, cu un set bun de cuvinte cheie plasate strategic in paginile site-ului web, link-uri si tag-uri pentru a capta atentia motoarelor de cautare. Cu toate acestea, gasirea unui mod de a “manipula” aceste motoare pentru a lucra in avantajul dumneavoastra necesita abilitati si experienta.

Campanii de Email Marketing

Email marketing-ul, un alt instrument puternic apartenent marketing-ului online, a dat mereu rezultate excelente in special in sectorul e-commerce.
Conform statisticilor mai mult de 60% dintre cumparatori revin in decursul a 12 luni daca primesc frecvent oferte pe mail.
Pentru a avea o campanie de email marketing eficienta trebuie sa tineti cont atat de factorii socio-demografici (cui ne adresam, in ce mod o facem?) dar si tehnici si legali. Deoarece se afla o linie subtire intre spam si trimiterea de mesaje pentru campania de email marketing. De asemenea e important de stiut daca emailurile ajung in inbox si nu in spam, iar la final aveti acces la un report cu date statistice referitoare la rezultatele campaniei.

Publicitate Online

Cand vine vorba de publicitate online prin campanii Pay Per Click sau Display, aveti de ales intre cei doi giganti: Google AdWords si Facebook Ads. Care dintre ei este mai bun? Ce canal de promovare va poate maximiza rezultatele investitiei? Ambele au avantaje substanțiale, iar alegerea unui publisher depinde in mare parte de scopul campaniei: vrem sa marim vanzarile sau numarul de fani Facebook? Vrem sa promovam o initiativa sau sa facem cunoscut brandul?

Nu stiti cum puteti obtine rezultate pe segmentul online al pietei?
Aveti nevoie de o strategie eficienta de marketing online, realizata de experti in domeniu, care vor duce promovarea afacerii dumneavoastra la un nivel cu totul nou.

Contactati-ne acum, folosind formularul alaturat, pentru a beneficia de serviciile noastre exclusive!

MENIU